Učenički servis
(posredovanje za povremeni rad redovnih učenika)
U INDUSTRIJSKO-OBRTNIČKOJ ŠKOLI ŠIBENIK, ANTE ŠUPUKA 31, ŠIBENIK - prostorija u holu školske zgrade
Tel: 022/334-220
Fax: 022/310-016
e-mail: ucenicki.servis@ioss.hr
RADNO VRIJEME SA STRANKAMA:
SVAKIM RADNIM DANOM OD 08:00 DO 13:00 SATI ( PAUZA OD 10:30 DO 11:00 SATI )
ZA VRIJEME KOLEKTIVNOG GODIŠNJEG ODMORA KOJI OVE GODINE TRAJE OD 14. SRPNJA DO 19. KOLOVOZA 2025.g. RADIMO PONEDJELJKOM, SRIJEDOM I PETKOM.
U PERIODU OD 29. SRPNJA DO 11. KOLOVOZA 2025.G. RADIMO SVAKI DAN.
UČENIČKI SERVIS RADI U PROSTORIJI PORED ULAZA U ŠKOLSKU ZGRADU
VAŽNA OBAVIJEST ZA UČENIKE I POSLODAVCE!
(Ažurirano: 2.6.2025.g.)
Radi uvođenja novih mjera sigurnosti u školama temeljem Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama te velikih gužvi koje se stvaraju početkom ljetnog odmora učenika, molimo Vas da svu potrebnu dokumentaciju za izdavanje i produženje učeničkih iskaznica, kao i izdavanje ugovora dostavljate pretežno elektroničkim putem na e-mail ucenicki.servis@ioss.hr. Dokumentacija treba biti uredno skenirana u PDF-u i dostavljena po mogućnosti u jednom mail-u.
Ugovori se izdaju prije početka rada.
Učeničke iskaznice i ugovori koji su izrađeni obradom zahtjeva dostavljenih elektroničkom poštom preuzimaju se u prostoriji Učeničkog servisa pored ulaza u školsku zgradu nakon primljene obavijesti da je zahtjev obrađen. Iznimno, po zamolbi, isto se može dostaviti poštom učenicima / roditeljima / poslodavcima koji se nalaze u drugim gradovima i županijama.
- Za učlanjenje u Učenički servis (dobivanje članske iskaznice) potrebno je:
- imati navršenih najmanje 15 godina života,
- potvrda srednje škole o redovitom školovanju za tekuću školsku godinu,
- kopija osobne iskaznice učenika ukoliko na potvrdi o redovitom školovanju nema OIBa, odnosno prebivališta i/ili boravišta,
- broj otvorenog žiro ili tekućeg računa na ime učenika (kopija žiro/tekućeg računa ili ugovora o otvaranju računa),
- popunjeni obrazac upisnice – obrazac na poveznici
- pisana suglasnost roditelja/skrbnika za maloljetne učenike i osobna iskaznica ili kopija osobne iskaznice roditelja/skrbnika koji je potpisao suglasnost na uvid (popunjeni obrazac suglasnosti – obrazac na poveznici
https://ioss.hr/media/servis/upisnica.pdf
https://ioss.hr/media/servis/suglasnost_24_25.pdf ),
- Za produženje članske iskaznice za školsku godinu 2024./25. potrebni su:
- članska iskaznica,
- potvrda srednje škole o redovitom školovanju za tekuću školsku godinu i
- pisana suglasnost roditelja/skrbnika za maloljetnog učenika i osobna iskaznica ili kopija osobne iskaznice roditelja/skrbnika koji je potpisao suglasnost na uvid (popunjeni obrazac suglasnosti – obrazac na poveznici
https://ioss.hr/media/servis/suglasnost_24_25.pdf ).
- Za izdavanje ugovora o povremenom radu redovitog učenika potrebni su:
- članska iskaznica produžena za tekuću školsku godinu i
- podaci o poslodavcu i podaci o vrsti i trajanju posla koju će učenik obavljati (popunjeni obrazac evidencijskog lista i uputnice poslodavca – obrazac na poveznici
https://ioss.hr/media/servis/uputnica_24_25.pdf
Sve informacije o našem Učeničkom servisu date su u Uvjetima poslovanja Industrijsko-obrtničke škole Šibenik kao posrednika za povremeni rad redovitih učenika za šk. god. 2024./25. s kojima su se poslodavci i učenici, kao i njihovi roditelji dužni upoznati. Uvjeti poslovanja, obrasci i pravni propisi vezani za poslove posredovanja za povremeno zapošljavanje redovitih učenika nalaze se ispod ovog teksta.
OGLASI POSLODAVACA: